aboutsummaryrefslogtreecommitdiffstats
diff options
context:
space:
mode:
authorIvan Enderlin <ivan.enderlin@hoa-project.net>2014-12-13 10:55:36 +0100
committerIvan Enderlin <ivan.enderlin@hoa-project.net>2014-12-13 10:55:36 +0100
commitbe66937d23ee2c417dcd8235c93a6a0b42eaf4ec (patch)
tree1042823de86dac236c23e27d18fb8871df197266
parent7272f3521ad83144e06765f38e0ebab45de80ca7 (diff)
downloadEventsource-be66937d23ee2c417dcd8235c93a6a0b42eaf4ec.zip
Eventsource-be66937d23ee2c417dcd8235c93a6a0b42eaf4ec.tar.gz
Eventsource-be66937d23ee2c417dcd8235c93a6a0b42eaf4ec.tar.bz2
s/@lh/@hack
-rw-r--r--Documentation/En/Index.xyl4
-rw-r--r--Documentation/Fr/Index.xyl4
2 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/Documentation/En/Index.xyl b/Documentation/En/Index.xyl
index 731e479..d284485 100644
--- a/Documentation/En/Index.xyl
+++ b/Documentation/En/Index.xyl
@@ -26,7 +26,7 @@
only provides a <strong>unidirectional</strong> communication. For a
full-duplex and bidirectional usage, we will prefer the WebSocket protocol
(see
- <a href="@lh:chapter=Websocket">the <code>Hoa\Websocket</code> library</a>).
+ <a href="@hack:chapter=Websocket">the <code>Hoa\Websocket</code> library</a>).
EventSource is based on the chunked HTTP mode allowing a server to send a
response piece by piece (see the
<a href="https://tools.ietf.org/html/rfc2616#section-3.6.1">section 3.6.1,
@@ -255,7 +255,7 @@ id: 1
<strong>servers</strong>. These latters allow to <strong>send events</strong>
to a client. The communication is <strong>unidirectional</strong>; for a
<strong>bidirectional</strong> communication, we have to use
- <a href="@lh:chapter=Websocket"><code>Hoa\Websocket</code></a>.</p>
+ <a href="@hack:chapter=Websocket"><code>Hoa\Websocket</code></a>.</p>
</yield>
</overlay>
diff --git a/Documentation/Fr/Index.xyl b/Documentation/Fr/Index.xyl
index 38d82e8..b0cdca4 100644
--- a/Documentation/Fr/Index.xyl
+++ b/Documentation/Fr/Index.xyl
@@ -25,7 +25,7 @@
EventSource est une technologie basée sur le <strong>protocole HTTP</strong>
et ne propose qu'une communication <strong>unidirectionnelle</strong>. Pour un
usage full-duplex et bidirectionnel nous lui préférerons le protocole
- WebSocket (voir <a href="@lh:chapter=Websocket">la bibliothèque
+ WebSocket (voir <a href="@hack:chapter=Websocket">la bibliothèque
<code>Hoa\Websocket</code></a>). EventSource se base sur le mode
<em lang="en">chunked</em> d'HTTP permettant au serveur d'envoyer une réponse
morceau après morceau (voir la
@@ -263,7 +263,7 @@ id: 1
d'<strong>envoyer</strong> des <strong>événements</strong> sur un client. La
communication est <strong>unidirectionnelle</strong> ; pour une communication
bidirectionnelle, il faudra se tourner vers
- <a href="@lh:chapter=Websocket"><code>Hoa\Websocket</code></a>.</p>
+ <a href="@hack:chapter=Websocket"><code>Hoa\Websocket</code></a>.</p>
</yield>
</overlay>